21 January 2012

5 luuletust 6lt naiselt köögist

1.
mööda teed sai tuldud pikalt
räästas rippus roostes vikat
oi kuis noorena ta vihkas seda plikat
mees endaga kaasas kandis kurikat
ma ei talu seda masuurikat
kes väljendus nii humoorikalt
kuuvalgel ööl astus üle tee noor kult
tüüp meelerahu varastas mult
imeline situatsioon: mära ja kult
sa võta mult
ja ära tõtta
teda võtta võtta võtta...ja minna sõtta

2.
ma soovitan sul seda järele proovida
kaselt sain tohu maha koorida
riho soovis laua pealt viina noolida
end paljaks tahan koorida
peig sammus pittu
nüüd ruttu enesetapp soorita
ära palun mu mõistust rohkem loorita
moorita, moorita! las siis olla!!!
jogurt
neegri kõrval sörkis mudane hurt
"hurt on püha loom" ütles udmurt

3.
raudtee jaamas haigutab must jäär
oh kui sire on ta säär
nüüd tekkinud on armuafäär
tsüklon liikus aina enam fääri saarte poole
kuidas sattuda õigele teele?
ja alla neelas keele
ja viimne praam on läinud teele
headaega, lähen nüüd kuule!
lihatükki hõõruti otse suule
ja mulle ka
la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la vennaskonna viisil
ja purunes
ja ei jäänud terveks

4.
kurat, hamba vahel lihatükk
pärast seda tuleb teha kükk
ja rebadele vajus püks
ja ribide vahele tuli sõbralt üks müts
külma ei karda too lits
oi kõrval pingil istub kits
kel maitses kirbe pajuvits
sikk, pits, sokk, sukk ja kits
laterna all seisis hambutu lits
ja veelkord ütlen ma - lits!
sõnumi saatis mulle Mitch
oh kui kitš
ütles üks made fakin´ bitch

5.
hüvasti kallis, ma söön su nüüd ära
karjamaal sõi rohtu jõle vana mära
kelle ostis priske härra
siil tõmbas roti kerra
info pole oluline, oluline on mula
rokka täis oli too küna
baari leti tagant karjatas Velbaum: muna
ei tea kuna
kui ma teaks, mis tähendab "juna"
põsepuna?
keegi ei mõtle, meel on tühi
Jüri ütles: häid pühi!
nuh räpimees, kõri puhtaks köhi


No comments:

Post a Comment